تعهدات شرکت سام سرویس :

ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) محصولات سامسونگ تحت گارانتی شرکت سام سرویس  شامل:

محصولات لوازم خانگی

یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو

محصولات صوتی تصویری

شامل انواع تلویزیون ، سینمای خانگی ، ساندبار ، انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ، موبایل و تبلت ، دی وی دی

محصولات تهویه مطبوع خانگی

 کولرهای گازی خانگی و تصفیه هوا

محصولات ماشینهای اداری

مانیتور، پرینتر،نمایشگرهای هوشمند حرفه ای،تونر

مشتریان سام سرویس میتوانند در موارد زیر با سام سرویس تماس بگیرند:

1- درخواست اطلاعات فنی

2-درخواست نصب دستگاه

3-در خواست تعمیر  دستگاه

4- اعلام شکایت از نحوه عملکرد و برخورد نماینده

5- اطلاع از نحوه قرعه کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی جهت پاسخگویی

6- درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی های مجاز(خرید)

7- در خواست اطلاعات جانبی

8-پیگیری پرونده های تشکیل شده بابت شکایت

9- درخواست خرید لوازم جانبی وتزیینی

10- اطلاعات مربوط به برگزاری جشنواره ،عیدانه، تخفیف و کمپین ها ، ارائه تخفیف و خدمات ویژه برای محصولات خاص و یا در شرایط خاص 

شماره تماس سام سرويس در سراسر ايران                                                                                                                                                   021,8255