• خانه
  • شرایط تحویل و تعویض کالا

قوانین و مقررات دیجی سام

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیجی سام بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد و رضایت مشتری حاصل شود. برای حصول این شرایط ، فروشگاه دیجی سام ، قوانین و مقرراتی را در نظر گرفته است که طبق دستورالعمل شرکت سامسونگ برای حمل و نقل کالا در نظر  گرفته شده است .
  • هزینه حمل و نقل و ارسال کالا به مشتری
هزینه های حمل و نقل کالاها و محصولات فروشگاه دیجی سام طبق تعرفه قیمتی در بخش تعرفه حمل و نقل ذکر شده است .لذا مشتری از قبل میداند که هزینه ها چقدر است و مبلغ آن را درب منزل بر اساس تعداد طبقات به راننده پرداخت میکند .
  • شرایط تحویل کالا به مشتری در محل مشتری در شهر تهران
 راننده و مسئولین حمل کالا در تهران ، موظف هستند کالا را صحیح و سالم درب منزل به مشتری تحویل دهند.همچنین مشتری موظف است که کالا را از راننده تحویل بگیرد و ظاهر کالا را مشاهد کند ، درب محصول را باز کند و تمام داخل آن و وسایل جانبی آن را چک کند و کالا را صحیح و سالم تحویل بگیرد . در صورتی که مشتری کالا را تحویل نگیرد و در زمان تحویل حضور نداشته باشد ، دیجی سام هیچ مسئولیتی در قبال صدمات احتمالی بعد از تحویل محصول قبول نمیکند.همچنین اگر مشتری بخواهد خودش کالا را در طبقات حمل کند ، راننده کالا را درب منزل تحویل میدهد و هیچ گونه مسئولیتی بابت جابه جایی در طبقات و صدمات احتمالی قبول نمیکند.
  • شرایط تحویل کالا به مشتری در شهرستان 

پس از تایید مشتری ، کالای مشتری به یکی از باربری های استاندارد و رسمی کشور تحویل داده میشود .کالا پس از تحویل به باربری بیمه شده و با بیمه نامه به آدرس مشتری ارسال میگردد.زمانی که کالا به باربری تحویل میشود از کالا عکس گرفته میشود و در بارنامه یا بیجک باربری اعلام میشود که کالا صحیح و سالم تحویل به باربری شده است.باربری طبق قوانین بیمه موظف است که کالا را صحیح و سالم به مشتری تحویل دهد.همچنین دیجی سام ، به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی ، کالای شهرستان را بسته بندی اضافی روی کارتن خود محصول میکند که کالا صد در صد سالم به دست مشتری برسد.

توجه : کالاهای  تلویزیون ، فقط با شرکت TPX به صورت یک مرحله ای به آدرس مشتری درب منزل تحویل میشود.

  • تعویض کالا در صورت داشتن نقص و ایراد فنی به عهده شرکت سام سرویس میباشد.
 اگر خریدار پس از استفاده از محصول و یا زمان نصب متوجه ایراد فنی دستگاه شود ، خدمات تعمیر و یا تعویض کالا به عهده شرکت سام سرویس میباشد و خریدار باید با تلفن 8255 تماس بگیرد . دیجی سام هیچ گونه مسئولیتی بابت کالایی که ایراد و یا نقص فنی دارد به عهده نمیگیرد.همچنین برای تعویض کالا توسط سام سرویس ، مشتری باید شرایط زیر را رعایت کرده باشد
1- کارتن و جعبه اصلی محصول را بدون هیچ آسیبی نگهداری کرده باشد .
2- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از امکان تعویض توسط شرکت سام سرویس را شامل نمیشود..
3- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
1- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناس فروش دیجی سام از طریق تلفن 02133502957 ، ایمیل  info@digisam.ir یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.بعد از 24 ساعت ، متاسفانه دیجی سام  نمیتواند کالا را پس بگیرید.
2- اگرمغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
3- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
4- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
5- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
6-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی سام بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.